1403-01-15 10:21
327
0
89401
فرماندار مینودشت:

مردم در روز قدس پرچم حمایت از فلسطین را به اهتزاز درمی‌آورند

فرماندار مینودشت با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است، گفت: مردم شهرستان مینودشت در آخرین جمعه ماه رمضان پرچم حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه را به اهتزاز درمی‌آورند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، فرامرز دیلم کتولی عصر امروز با گرامیداشت لیالی قدر و شهادت امام علی «ع» اظهار کرد: قلوبامتهای اسلامی به سمت فلسطین و مردم مظلوم غزه است و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با افتخار پرچم حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه به اهتزاز درمی‌آوریم.  

وی روز قدس را روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم اشغالگر دانست و تصریح کرد: روز قدس روزی است که به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی «ره» برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم اشغالگر قدس نامگذاری شده است.  

دیلم‌کتولی روز قدس را نماد وحدت بین مسلمانان در برابر ظلم و ستم برشمرد و افزود: در آخرین روز ماه مبارک رمضان شاهد راهپیمایی بزرگ روز قدس با حضور پرشور مردم روزه‌دار و مسلمان هستیم و این روز به عنوان نمادی از وحدت و انسجام امت اسلام در برابر ظلم و ستم شناخته می‌شود.  

فرماندار مینودشت خاطرنشان کرد: روز قدس هدیه‌ای از جانب امام خمینی «ره» است که قدس و فلسطین را در اولویت توجهات جهان اسلام قرار داد.

وی با اشاره به جنایات بیرحمانه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: امروز بعد از گذشت بیش از ۴۵ سال از انقلاب اسلامی افکار عمومی دنیا درستی راه انقلاب اسلامی و نگاه امام به مسئله فلسطین را دیدند و همه دنیا شاهد بود که در ۶ ماه گذشته انواع جنایت‌ها توسط صهیونیست‌ها انجام شد.

دیلم‌کتولی وی رژیم غاصب صهیونیستی را بازنده این جنگ ۶ ماهه دانست و گفت: این جنایتکاران با وجود حمایت‌های فراوان آمریکایی‌ها به هیچ کدام از اهداف اعلامی خود نرسیدند.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.